2024
Lørdag d.2. marts
Havelejen for første halvår 2024, bedes indbetalt på nedenstående kontonummer:
Senest lørdag den 2 marts 2024
Reg.nr.: 4467
Kontonummer: 1510 215 858
Havelejen er pr.1. halvår 2024 for
Have 1-5: 2.275,-kr.
Have 6-37: 2.375,- kr.
Det er som altid muligt at møde op og betale kontant:
lørdag d.9 marts 2024.
Mellem kl.11.00-11.30 i fælleshuset.
For andet halvår 2024 indbetales på ovenstående kontonummer senest lørdag d.14. september 2024. Eller kontant ved fællesarbejdet lørdag d. 21. september 2024
Lørdag d. 6 april 2024
Hvis vejret tillader det, vil der blive åbnet for vandet lørdag d. 6 april 2024 om formiddagen ca. kl. 10.00.
HUSK AT LUKKE ALLE VANDHANERNE.
Det kan godt gøres nu medmindre der loves frost.
HUSK DET ENDELIG, så vi undgår vandskader.
Alle havelejere bedes være til stede eller aflevere en nøgle til huset til en nabo eller anden person. Er en havelejer eller anden person ikke til stede, vil vandet på pågældende havegang ikke blive åbnet.
Der lukkes for vandet igen lørdag d. 27. oktober 2024 kl. 10.00.
Lørdag d. 20. april 2024
FÆLLESARBEJDE alle haver.
VI MØDES VED FÆLLESHUSET KL. 9.00.
Det forventes, at hver have er repræsenteret med mindst 1 person i tidsrummet 9-12.
Onsdag d. 24. april
Containere til husholdningsaffald åbnes onsdag d. 24. april 2024 og lukkes igen onsdag d. 27. september 2024.
Søndag d. 5. maj 2024
Generalforsamling kl.10 i fælleshuset.
8 – 13 maj 2024
Container opstilles. KUN BRÆNDBARE MATERIALER.
STEN, FLISER, ELEKTRONIK, HÅRDE HVIDEVARE,MALIG, JERN MM kan i samme periode sættes ved fælleshuset, så kører Søren T det væk.
Vedr. grønt affald, kan alle stille ubegrænset mængde af haveaffald ud i lige uger fra 6. marts og til og med 27. november,
I grønne spande eller papir poser.
Grene bundet i længde af 1 meter
Lørdag d.14. september 2024
Sidste frist for digital indbetaling af haveleje for 2 halvår 2021.
Lørdag d. 21. september 2024
Fællesarbejde. (herunder evt. kontant indbetaling af haveleje for 2. halvår 2024) Det forventes, at hver have er repræsenteret med mindst 1 person i tidsrummet kl. 09.00-12.00.
Søndag 27. oktober 2024
Der lukkes for vandet igen kl. 10.00. Husk efterfølgende at åbne vandhanerne, når alt er ok.
17. november 2024
Frivilligt fællesarbejde med at samle blade fra kl 10,00.
Efterfølgende er der suppe i fælleshuset.
2021
Sankt Hans arrangement er aflyst p. gr. a. corona situationen.
Vi vender tilbage med Sankt Hans arrangement 2021.
Festudvalget
Lørdag d.6. marts
Havelejen for første halvår 2021, bedes indbetalt på nedenstående kontonummer:
Senest lørdag den 6 marts 2021
Reg.nr.: 4467
Kontonummer: 1510 215 858
Havelejen er pr.1. halvår 2021 for
Have 1-5: 2.275,-kr.
Have 6-37: 2.375,- kr.
Det er som altid muligt at møde op og betale kontant:
lørdag d.13. marts 2021.
Mellem kl.10.00-10.30 i fælleshuset.
For andet halvår 2021 indbetales på ovenstående kontonummer senest lørdag d.18. september 2021. Eller kontant ved fællesarbejdet lørdag d. 25. september 2021.
Lørdag d. 27. marts 2021
Hvis vejret tillader det, vil der blive åbnet for vandet lørdag d. 27. marts 2021 om formiddagen ca. kl. 10.00.
HUSK AT LUKKE ALLE VANDHANERNE.
Det kan godt gøres nu medmindre der loves frost.
HUSK DET ENDELIG, så vi undgår vandskader.
Alle havelejere bedes være til stede eller aflevere en nøgle til huset til en nabo eller anden person. Er en havelejer eller anden person ikke til stede, vil vandet på pågældende havegang ikke blive åbnet.
Der lukkes for vandet igen lørdag d. 30. oktober 2021 kl. 10.00.
23. – 28. april 2021
Container opstilles. KUN STAUDE OG GRENAFFALD
Lørdag d. 24. april 2021
FÆLLESARBEJDE alle haver
VI MØDES VED FÆLLESHUSET KL. 9.00.
Det forventes, at hver have er repræsenteret med mindst 1 person i tidsrummet 9-12.
Onsdag d. 28. april
Containere til husholdningsaffald åbnes onsdag d. 28. april 2021 og lukkes igen onsdag d. 29. september 2021.
Søndag d. 2. maj 2021
Generalforsamling kl.10 i fælleshuset. Skulle der fortsat være Corona restriktioner, vil bestyrelsen fastsætte en anden dag til afholdelse af generalforsamlingen.
19. – 24. maj 2021
Container opstilles. KUN BRÆNDBART
Det vil sige kun brændbare materialer. Ingen stauder, grene, sten, fliser, elektronik, hårde hvidevare, maling, m.m.
Lørdag d.18. september 2021
Sidste frist for digital indbetaling af haveleje for 2 halvår 2021.
Lørdag d. 25. september 2021
Fællesarbejde. (herunder evt. kontant indbetaling af haveleje for 2. halvår 2021) Det forventes, at hver have er repræsenteret med mindst 1 person i tidsrummet kl. 09.00-12.00.
Lørdag d. 30. oktober 2021
Der lukkes for vandet igen kl. 10.00. Husk efterfølgende at åbne vandhanerne, når alt er ok.
Indkaldes til ekstraordinær generalforsamling søndag d. 30 juni 2018, kl. 10.00 i Fælleshuset, med følgende dagsorden:
- Valg af dirigent.
- Valg af stemmetællere.
- Valg af et bestyrelsesmedlem for 1 år
- Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen for 1 år
Lørdag d.21. september 2019.
Havelejen for 2. halvår bedes indbetalt på ovenstående kontonr. eller ved Fælles pligtarbejde.
Onsdag d. 25. september 2019.
Skraldebøtter til husholdningsaffald nedtages onsdag d. 25. september 2019.
Lørdag d. 28. september 2019.
Fælles pligtarbejde
Søndag 27. oktober2019 :
Der lukkes for vandet igen søndag d. 27. oktober 2019 kl. 10.00.
2018:
Lørdag den 23. juni
Vi holder Sankt Hans lørdag den 23. juni kl. 1800
Tag selv mad med, så sørger vi for der en varm Gril.
Drikkevare kan købes til favorable priser.
Lørdag den 8. september
80 års fødselsdagsfest/Præmiefest
I år fylder HF-Bredely 80 år.
I den anledning holder vi reception lørdag den 8. september.
opdateres
Betaling af haveleje for 2018:
Havelejen 2018 er pr. halvår:
for have 1-5: kr. 1875,-
for have 6-37: kr. 1975,-
Indbetaling via bank, reg: 4467 konto: 1510 215 858 senest den 10. marts 2017.
Havelejen for 2. halvår:
Betaling senest ved pligtarbejde lørdag den 22. september.
Eller indbetaling via bank, reg: 4467 konto: 1510 215 858 senest den 15. september 2017.
Bemærk at der kan forventes kontinuerlig havelejeforhøjelser på baggrund af kommunens areallejestigninger.
Der lukkes igen for vandet søndag den 28. oktober
Fælles pligtarbejder:
Efterår: 22. september kl.09,00
Skraldebøtter til husholdningsaffald opsættes den 1. maj og nedtages onsdag den 26. september.
2017:
Fredag den 1. september kl. 18.00,
afholdes vores årlige Præmie/stiftelses-fest i Fælleshuset.
I år består traktementet af:
– Velkomst drik,
– Overdådigt pølsebord
– Pate og ost.
– Efterfølgende er der kaffe og kage.
Til maden kan der købes drikkevarer til favorable priser.
Vind præmier i lotteri
Ligeledes vil der blive delt præmier ud til 5 haver.
Alt dette for kun 150.00 kr. pr deltager
Tilmeldelse og betaling i weekenden d. 12 – 13. august,
mellem kl. 11.00 og 14.00, hos Kirsten have nr. 6 og Lilian have nr. 25. Eller ved svar på denne mail, MobilePay på 30 62 1233.
Husk vi holder Sankt Hånt fest fredag den 23 juni.
Grillen bliver tændt og drikkevarer kan løbes til rimelige priser.
Generalforsamling 2017
Mandag den 29. maj kl. 19.00 i Fælleshuset
Betaling af haveleje for 2017:
Havelejen 2017 er pr. halvår:
for have 1-5: kr. 1800,-
for have 6-37: kr. 1900,-
Betaling senest lørdag den 18. marts kl. 10,30-11,00 i fælleshuset.
Indbetaling via bank, reg: 4467 konto: 1510 215 858 senest den 11. marts 2017.
Havelejen for 2. halvår:
Betaling senest ved pligtarbejde lørdag den 23. september.
Eller indbetaling via bank, reg: 4467 konto: 1510 215 858 senest den 16. september 2017.
Bemærk at der kan forventes kontinuerlig havelejeforhøjelser på baggrund af kommunens areallejestigninger.
Søndag den 9. april ca. kl. 10 Vandet åbnes, hvis alt går efter planen. Og vejret tillader det.
HUSK at lukke for alle vandhaner. Kan gerne gøres nu. Alle haveejere skal være tilstede, eller have afleveret en nøgle til huset.
Der lukkes igen for vandet søndag den 29. oktober
Fælles pligtarbejder:
Forår: 22, april kl. 09.00
Efterår: 23. september kl.09,00
Containere:
21-25 april: Grøn container (kun stauder og grenaffald)
11-15 maj: Storskrald:: ( ingen stauder, grene, sten, fliser, elektronik, hårde hvidevarer, maling. KUN brandbart.)
Skraldebøtter til husholdingsaffald opsættes